Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 695 (Who's On?)Visitors Today: 95,698
Pageviews Today: 196,133Threads Today: 137Posts Today: 2,190
05:09 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

OMG the energy is crazy

 
bigD111

User ID: 65945302
United States
09/30/2019 11:55 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
hi all!

I hope everyone is well. :)
 Quoting: It's A Secret


Me too! verycold
 Quoting: bigD111


That's right, I'd forgotten you are in Montana. Poor thing! My sister is there as well. I hope the cows are okay!
 Quoting: It's A Secret


They are fine! Cold here now!
deplorably republican
MissionInvisible

User ID: 19318353
United States
09/30/2019 12:11 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
It's A Secret

User ID: 76972080
United States
09/30/2019 12:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
hi all!

I hope everyone is well. :)
 Quoting: It's A Secret


Me too! verycold
 Quoting: bigD111


That's right, I'd forgotten you are in Montana. Poor thing! My sister is there as well. I hope the cows are okay!
 Quoting: It's A Secret


They are fine! Cold here now!
 Quoting: bigD111


I'm sure. I hope this weekend's storm isn't indicative of the fall and winter to come for you.

Stay warm!
"Protect your spirit, because you are in the place where spirits get eaten." ~ John Trudell
I will never succumb. I am Free.
bigD111

User ID: 65945302
United States
09/30/2019 12:28 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
...


Me too! verycold
 Quoting: bigD111


That's right, I'd forgotten you are in Montana. Poor thing! My sister is there as well. I hope the cows are okay!
 Quoting: It's A Secret


They are fine! Cold here now!
 Quoting: bigD111


I'm sure. I hope this weekend's storm isn't indicative of the fall and winter to come for you.

Stay warm!
 Quoting: It's A Secret


I hope so too! We have already had back to back bad winters!
deplorably republican
It's A Secret

User ID: 76972080
United States
09/30/2019 12:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
...


That's right, I'd forgotten you are in Montana. Poor thing! My sister is there as well. I hope the cows are okay!
 Quoting: It's A Secret


They are fine! Cold here now!
 Quoting: bigD111


I'm sure. I hope this weekend's storm isn't indicative of the fall and winter to come for you.

Stay warm!
 Quoting: It's A Secret


I hope so too! We have already had back to back bad winters!
 Quoting: bigD111


Yes you have, you're due for a mild one.

How's your wrist, btw? I hope it's healed nicely.
"Protect your spirit, because you are in the place where spirits get eaten." ~ John Trudell
I will never succumb. I am Free.
bigD111

User ID: 65945302
United States
09/30/2019 01:40 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
...


They are fine! Cold here now!
 Quoting: bigD111


I'm sure. I hope this weekend's storm isn't indicative of the fall and winter to come for you.

Stay warm!
 Quoting: It's A Secret


I hope so too! We have already had back to back bad winters!
 Quoting: bigD111


Yes you have, you're due for a mild one.

How's your wrist, btw? I hope it's healed nicely.
 Quoting: It's A Secret


It is doing fine, doesn't bend like it used to though!
deplorably republican
A R K

User ID: 78044190
Germany
09/30/2019 02:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
 Quoting: MissionInvisible


Much happening again energywise. Feels like we left a part of our past behind..

I'm feeling more focus again. I'm having synchs like crazy and am able to direct the energy that comes with it.

btw. I love autumn. I think it may be my favourite time of the year.. I'm looking forward to travel to the US and driving down one of these beautiful roads between the big beautiful colourful trees in fall season. Kinda cliche like I know ;)
~ Ad astra audacter eamus in alis fidelium ~

"Then the lion shall lie down with the lamb and the bear shall eat grass like the ox and the child shall play on the hole of the asp and nothing shall hurt nor destroy in all My Holy Mountain."

[Isaiah 11:6]
It's A Secret

User ID: 76972080
United States
09/30/2019 04:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
...


I'm sure. I hope this weekend's storm isn't indicative of the fall and winter to come for you.

Stay warm!
 Quoting: It's A Secret


I hope so too! We have already had back to back bad winters!
 Quoting: bigD111


Yes you have, you're due for a mild one.

How's your wrist, btw? I hope it's healed nicely.
 Quoting: It's A Secret


It is doing fine, doesn't bend like it used to though!
 Quoting: bigD111


Did you do pt? There must be some exercises you can do to improve range of motion. I'm glad it's feeling better. :)
"Protect your spirit, because you are in the place where spirits get eaten." ~ John Trudell
I will never succumb. I am Free.
It's A Secret

User ID: 76972080
United States
09/30/2019 04:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
 Quoting: MissionInvisible


Much happening again energywise. Feels like we left a part of our past behind..

I'm feeling more focus again. I'm having synchs like crazy and am able to direct the energy that comes with it.

btw. I love autumn. I think it may be my favourite time of the year.. I'm looking forward to travel to the US and driving down one of these beautiful roads between the big beautiful colourful trees in fall season. Kinda cliche like I know ;)
 Quoting: A R K


Where are you visiting ARK? I've always wanted to experience autumn on the east coast. We have mostly coniferous trees here outside of the cities, so we don't get as much eye candy in the fall.
"Protect your spirit, because you are in the place where spirits get eaten." ~ John Trudell
I will never succumb. I am Free.
bigD111

User ID: 65945302
United States
09/30/2019 04:32 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
...


I hope so too! We have already had back to back bad winters!
 Quoting: bigD111


Yes you have, you're due for a mild one.

How's your wrist, btw? I hope it's healed nicely.
 Quoting: It's A Secret


It is doing fine, doesn't bend like it used to though!
 Quoting: bigD111


Did you do pt? There must be some exercises you can do to improve range of motion. I'm glad it's feeling better. :)
 Quoting: It's A Secret


I did 4 visits, but then got busy with haying, so that was it. Thanks for the good thoughts!
deplorably republican
Ursabruin

User ID: 71175639
United States
09/30/2019 04:38 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
shell hand
___

_Kindnesstard___________________

"The love of knowledge is a kind of madness" C.S.Lewis

____________
Hibodharma

User ID: 77611508
Canada
09/30/2019 05:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
 Quoting: MissionInvisible


Much happening again energywise. Feels like we left a part of our past behind..

I'm feeling more focus again. I'm having synchs like crazy and am able to direct the energy that comes with it.

btw. I love autumn. I think it may be my favourite time of the year.. I'm looking forward to travel to the US and driving down one of these beautiful roads between the big beautiful colourful trees in fall season. Kinda cliche like I know ;)
 Quoting: A R K


do not feel connected to my past that much anymore, it's like a different life time. Also time seems to be going by so fast, September is done already it felt like 1 week

Also staying away from stimulants, caffeine, drugs, junky food, etc seems to smooth out the energy. I have this feeling that we can go to mcdonalds, walmart, and the 'old world' institutions of low vibrations,

or support new ones like local food, yes they are much more expensive but where does our energy flow to?
free man
Terrebonne

User ID: 72438425
United States
09/30/2019 05:34 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
 Quoting: MissionInvisible


Much happening again energywise. Feels like we left a part of our past behind..

I'm feeling more focus again. I'm having synchs like crazy and am able to direct the energy that comes with it.

btw. I love autumn. I think it may be my favourite time of the year.. I'm looking forward to travel to the US and driving down one of these beautiful roads between the big beautiful colourful trees in fall season. Kinda cliche like I know ;)
 Quoting: A R K


Do not feel connected to my past that much anymore, it's like a different life time. Also time seems to be going by so fast, September is done already it felt like 1 week


 Quoting: Hibodharma


Agree, I feeling separated from my past also and living more in the moment. Many of us have been upgraded with the new energies coming in over the past few months.

Three-fold-flame


.
INFJ; We are the protectors; One Percent of the population.

We put a lot of energy into identifying the best system for getting things done, and constantly define and re-define the priorities.

We know things intuitively, without being able to pinpoint why, and without detailed knowledge of the subject at hand. We are usually right, and we usually know it.

[link to www.personalitypage.com]

.
A R K

User ID: 78044190
Germany
10/01/2019 12:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
 Quoting: MissionInvisible


Much happening again energywise. Feels like we left a part of our past behind..

I'm feeling more focus again. I'm having synchs like crazy and am able to direct the energy that comes with it.

btw. I love autumn. I think it may be my favourite time of the year.. I'm looking forward to travel to the US and driving down one of these beautiful roads between the big beautiful colourful trees in fall season. Kinda cliche like I know ;)
 Quoting: A R K


Where are you visiting ARK? I've always wanted to experience autumn on the east coast. We have mostly coniferous trees here outside of the cities, so we don't get as much eye candy in the fall.
 Quoting: It's A Secret



I don't quite know yet. I'm a bit overwhelmed by the possibilities. I saw some pictures of somewhere in Washington (state) with beautiful long roads and mountains. Somehow, something draws me to the northwest, Oregon, Wyoming... my grandpa was a fan of wyoming and I was planning a trip to visit the places in the US he had been.
From there a trip Sequoia park maybe.

Guess it will turn out.
~ Ad astra audacter eamus in alis fidelium ~

"Then the lion shall lie down with the lamb and the bear shall eat grass like the ox and the child shall play on the hole of the asp and nothing shall hurt nor destroy in all My Holy Mountain."

[Isaiah 11:6]
It's A Secret

User ID: 76972080
United States
10/01/2019 01:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
 Quoting: MissionInvisible


Much happening again energywise. Feels like we left a part of our past behind..

I'm feeling more focus again. I'm having synchs like crazy and am able to direct the energy that comes with it.

btw. I love autumn. I think it may be my favourite time of the year.. I'm looking forward to travel to the US and driving down one of these beautiful roads between the big beautiful colourful trees in fall season. Kinda cliche like I know ;)
 Quoting: A R K


Where are you visiting ARK? I've always wanted to experience autumn on the east coast. We have mostly coniferous trees here outside of the cities, so we don't get as much eye candy in the fall.
 Quoting: It's A Secret



I don't quite know yet. I'm a bit overwhelmed by the possibilities. I saw some pictures of somewhere in Washington (state) with beautiful long roads and mountains. Somehow, something draws me to the northwest, Oregon, Wyoming... my grandpa was a fan of wyoming and I was planning a trip to visit the places in the US he had been.
From there a trip Sequoia park maybe.

Guess it will turn out.
 Quoting: A R K


Nice! Sort of my neck of the woods. :)
"Protect your spirit, because you are in the place where spirits get eaten." ~ John Trudell
I will never succumb. I am Free.
Terrebonne

User ID: 72438425
United States
10/01/2019 05:40 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Powerful powerful ringing in ears last couple of minutes!
 Quoting: MissionInvisible


Much happening again energywise. Feels like we left a part of our past behind..

I'm feeling more focus again. I'm having synchs like crazy and am able to direct the energy that comes with it.

btw. I love autumn. I think it may be my favourite time of the year.. I'm looking forward to travel to the US and driving down one of these beautiful roads between the big beautiful colourful trees in fall season. Kinda cliche like I know ;)
 Quoting: A R K


Where are you visiting ARK? I've always wanted to experience autumn on the east coast. We have mostly coniferous trees here outside of the cities, so we don't get as much eye candy in the fall.
 Quoting: It's A Secret



I don't quite know yet. I'm a bit overwhelmed by the possibilities. I saw some pictures of somewhere in Washington (state) with beautiful long roads and mountains. Somehow, something draws me to the northwest, Oregon, Wyoming... my grandpa was a fan of wyoming and I was planning a trip to visit the places in the US he had been.
From there a trip Sequoia park maybe.

Guess it will turn out.
 Quoting: A R K

If you are ever in Oregon come by and say hi.

cheers


.
INFJ; We are the protectors; One Percent of the population.

We put a lot of energy into identifying the best system for getting things done, and constantly define and re-define the priorities.

We know things intuitively, without being able to pinpoint why, and without detailed knowledge of the subject at hand. We are usually right, and we usually know it.

[link to www.personalitypage.com]

.
omega*

User ID: 75374500
Belgium
10/03/2019 05:51 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Any new info on future energy wave fluctuations, Michael ?

These times are extreme.
bigD111

User ID: 65945302
United States
10/03/2019 07:06 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
ARK, and everyone that likes mountains and scenery! I highly recommend Glacier National Park. Just awesome. Lake McDonald and Apgar Village is my favorite place on this earth!
deplorably republican
Hibodharma

User ID: 77611508
Canada
10/03/2019 08:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Any new info on future energy wave fluctuations, Michael ?

These times are extreme.
 Quoting: omega*


weeeeeeeeeeeeeee
free man
Michael.

User ID: 68467244
United States
10/03/2019 09:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Any new info on future energy wave fluctuations, Michael ?

These times are extreme.
 Quoting: omega*


Yes, extreme surfing, we are riding the surge and on the crest of a wave right now.

Surf's up, but the water is cold. Ice dragons on the horizon. The water is as cold as their blood, in line with these times. The Serpents love the cold waters as much as the Demons love darkness in the cold of the night.

It would be best to break out a wet suit 4 armor before doing any surfing for the next 12 days at least, and stay warm in the sonlight.

Last Edited by Michael. on 10/03/2019 09:42 PM
Farewell American Samoa, the "last stop of today and just a stones throw from tomorrow"and with that said and done I stood up, standing at the end of the day and walked boldly onward into tomorrow and to my given day of rest.
A R K

User ID: 78053445
Germany
10/04/2019 03:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
If you are ever in Oregon come by and say hi.

cheers


.
 Quoting: Terrebonne



Will let you guys know.
~ Ad astra audacter eamus in alis fidelium ~

"Then the lion shall lie down with the lamb and the bear shall eat grass like the ox and the child shall play on the hole of the asp and nothing shall hurt nor destroy in all My Holy Mountain."

[Isaiah 11:6]
A R K

User ID: 78053445
Germany
10/04/2019 03:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Any new info on future energy wave fluctuations, Michael ?

These times are extreme.
 Quoting: omega*


Yes, extreme surfing, we are riding the surge and on the crest of a wave right now.

Surf's up, but the water is cold. Ice dragons on the horizon. The water is as cold as their blood, in line with these times. The Serpents love the cold waters as much as the Demons love darkness in the cold of the night.

It would be best to break out a wet suit 4 armor before doing any surfing for the next 12 days at least, and stay warm in the sonlight.
 Quoting: Michael.


sonlight is a nice spelling error.
~ Ad astra audacter eamus in alis fidelium ~

"Then the lion shall lie down with the lamb and the bear shall eat grass like the ox and the child shall play on the hole of the asp and nothing shall hurt nor destroy in all My Holy Mountain."

[Isaiah 11:6]
omega*

User ID: 75374500
Belgium
10/05/2019 04:12 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Any new info on future energy wave fluctuations, Michael ?

These times are extreme.
 Quoting: omega*


Yes, extreme surfing, we are riding the surge and on the crest of a wave right now.

Surf's up, but the water is cold. Ice dragons on the horizon. The water is as cold as their blood, in line with these times. The Serpents love the cold waters as much as the Demons love darkness in the cold of the night.

It would be best to break out a wet suit 4 armor before doing any surfing for the next 12 days at least, and stay warm in the sonlight.
 Quoting: Michael.


Thank you.

yoda
Hibodharma

User ID: 77611508
Canada
10/07/2019 05:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Ughh horrible energy today, so cold and everything is going haywire, not smooth at all. Even the weather is bad, it is nuts out there I do not want to drive into town!
free man
Digital mix guy
hey

User ID: 76961927
United States
10/07/2019 11:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
bump
Anonymous Coward
User ID: 75211114
United States
10/08/2019 09:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Today was horrible! Like the demons were let loose!
Hibodharma

User ID: 77611508
Canada
10/08/2019 10:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
Today was horrible! Like the demons were let loose!
 Quoting: Anonymous Coward 75211114


yea it's ugly lol
free man
bigD111

User ID: 65945302
United States
10/08/2019 10:47 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
It's cold and snowing again! Aarrrrgghhhh!
deplorably republican
ALL IS ONE IS ALL
I AM THAT I AM- KAN DAEK

User ID: 77955441
United States
10/09/2019 09:54 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy
It's cold and snowing again! Aarrrrgghhhh!
 Quoting: bigD111


we get that starting tonight in Denver. Will be bringing in all the cantalopes today.. ready or not.. sub freezing temps (19F predicted) and a few inches of snow. I will help heat the house by doing some baking tomorrow...

Last Edited by ALL IS ONE IS ALL on 10/09/2019 09:54 AM
Pray for the SAFETY of TRUMP and Family going forward

Our Father, You who have dwelt within us in this incarnation, we give Thee thanks for Your perpetual presence and the continuous guidance of Your Light within, even in those times when we could not see or know. How we bless this our experience acknowledging that where we are now is a credit to the extent that we allowed you to manifest within and through our lives. We glorify in the sanctuary of our inner light as we take these last steps that will gain us entry into our new world. Be with us even and ever more that our inner awareness may assume a greater dimension of knowing and purpose as we transcend and transition into new grounds that will earn us and offer us opportunities to further bridge the divide between physical and spiritual. As we bid goodbye, we do so in love and gratitude and we look forward to creating spiritual sentiments going forward, that which last eternally. From AA Uriel
A R K

User ID: 78067565
Germany
10/09/2019 01:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG the energy is crazy


These are perfect for autumn season..
~ Ad astra audacter eamus in alis fidelium ~

"Then the lion shall lie down with the lamb and the bear shall eat grass like the ox and the child shall play on the hole of the asp and nothing shall hurt nor destroy in all My Holy Mountain."

[Isaiah 11:6]





GLP