Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,103 (Who's On?)Visitors Today: 430,822
Pageviews Today: 1,071,660Threads Today: 649Posts Today: 12,007
04:31 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

George Noory

 
Dildo Saggins

User ID: 79958426
United States
02/17/2021 01:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
This is George tickling the ivories.

Later he tickles Tommy’s ovaries (hemorrhoids).
Anonymous Coward
User ID: 80035232
United States
02/17/2021 01:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
lmao
Dildo Saggins

User ID: 79958426
United States
02/17/2021 01:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Art bakes a German Chocolate cake for his Yid neighbors.
Dildo Saggins

User ID: 79958426
United States
02/17/2021 01:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
George checks in with Tommy back in the L.A. studio just as Tommy’s tucking into a Hungry Man tv dinner.
Dildo Saggins

User ID: 79958426
United States
02/17/2021 01:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
George says he “dropped 6 pounds during Covid.”

Astonishing, George!... You lost 6 pounds in a year.
Dildo Saggins

User ID: 79958426
United States
02/17/2021 01:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
George says he “dropped 6 pounds during Covid.”

Astonishing, George!... You lost 6 pounds in a year.
 Quoting: Dildo Saggins


Tommy’s thumb weighs 6 pounds.
Anonymous Coward
User ID: 70672660
United States
02/17/2021 02:09 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
ben fooookkkss looks a li'l like Mickey michael gomer pyle QUOOOO--Hen--- cohen DJT's bitch !!!! lol haahahah
Anonymous Coward
User ID: 70672660
United States
02/17/2021 02:12 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
stooge always huckstering shit
Anonymous Coward
User ID: 79006630
United States
02/17/2021 02:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
George says he “dropped 6 pounds during Covid.”

Astonishing, George!... You lost 6 pounds in a year.
 Quoting: Dildo Saggins


Tommy’s thumb weighs 6 pounds.
 Quoting: Dildo Saggins


I quit drinking cola and dropped that much LOL !
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/17/2021 03:20 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
ben fooookkkss looks a li'l like Mickey michael gomer pyle QUOOOO--Hen--- cohen DJT's bitch !!!! lol haahahah
 Quoting: Anonymous Coward 70672660


lol ya, he does.
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/17/2021 03:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
George says he “dropped 6 pounds during Covid.”

Astonishing, George!... You lost 6 pounds in a year.
 Quoting: Dildo Saggins


Tommy’s thumb weighs 6 pounds.
 Quoting: Dildo Saggins


I quit drinking cola and dropped that much LOL !
 Quoting: Anonymous Coward 79006630


Art hits the drive-thru — 4 Big Macs, 2 large fries, a cherry pie, chocolate shake, and a DIET Coke, because...Art’s gotta watch those calories. Lol
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/17/2021 03:24 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
stooge always huckstering shit
 Quoting: Anonymous Coward 70672660


Fuchs basically scared America into thinking the vaccines are nefarious, without offering any evidence. Not really responsible. But hey, he doesn’t say “damn” or “hell” on air, and that’s really all George cares about. Smh
kingwally

User ID: 79014071
United States
02/17/2021 03:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
I tried to listen for a little bit tonite.....absolutely horrific show. George Noory is soooooo awful.
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/17/2021 03:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
I tried to listen for a little bit tonite.....absolutely horrific show. George Noory is soooooo awful.
 Quoting: kingwally


Yep.

3 posts in just over 7 years? How come? Just curious.
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/17/2021 03:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
George broadcasts live in St. Louis from his basement. Next to his ratings.
Anonymous Coward
User ID: 79006630
United States
02/17/2021 04:35 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
George says he “dropped 6 pounds during Covid.”

Astonishing, George!... You lost 6 pounds in a year.
 Quoting: Dildo Saggins


Tommy’s thumb weighs 6 pounds.
 Quoting: Dildo Saggins


I quit drinking cola and dropped that much LOL !
 Quoting: Anonymous Coward 79006630


Art hits the drive-thru — 4 Big Macs, 2 large fries, a cherry pie, chocolate shake, and a DIET Coke, because...Art’s gotta watch those calories. Lol
 Quoting: Anonymous Coward 79913175


Last time I ate McD It went through me like grease through a Duck. I was driving too. Had to scramble to find a shitter. Never again. No more french fries rant
Anonymous Coward
User ID: 79471208
United States
02/17/2021 10:20 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
...


Tommy’s thumb weighs 6 pounds.
 Quoting: Dildo Saggins


I quit drinking cola and dropped that much LOL !
 Quoting: Anonymous Coward 79006630


Art hits the drive-thru — 4 Big Macs, 2 large fries, a cherry pie, chocolate shake, and a DIET Coke, because...Art’s gotta watch those calories. Lol
 Quoting: Anonymous Coward 79913175


Last time I ate McD It went through me like grease through a Duck. I was driving too. Had to scramble to find a shitter. Never again. No more french fries rant
 Quoting: Anonymous Coward 79006630


lmao

lmao

lmao
Anonymous Coward
User ID: 74219452
United States
02/17/2021 10:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
I tried to listen for a little bit tonite.....absolutely horrific show. George Noory is soooooo awful.
 Quoting: kingwally


ANOTHER JACK OFF SHOW!


ABOUT WILL POWER AND SHIT BY A FUCKIN WEIGHTLIFTING COACH.


WTF?!....GETTING OVER HARDSHIPS....IT WAS LIKE A FUCKIN OLD EPISODE OF OPRAH!...FUCK.
Phoenix¤

User ID: 40281820
United States
02/17/2021 10:31 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Last night's show was awful.
.
Anonymous Coward
User ID: 80035232
United States
02/17/2021 06:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Last night's show was awful.
 Quoting: Phoenix¤


ohyeah
I agree
Anonymous Coward
User ID: 80035232
United States
02/17/2021 08:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
I tried to listen for a little bit tonite.....absolutely horrific show. George Noory is soooooo awful.
 Quoting: kingwally


ANOTHER JACK OFF SHOW!


ABOUT WILL POWER AND SHIT BY A FUCKIN WEIGHTLIFTING COACH.


WTF?!....GETTING OVER HARDSHIPS....IT WAS LIKE A FUCKIN OLD EPISODE OF OPRAH!...FUCK.
 Quoting: Anonymous Coward 74219452


lmaorofl
Anonymous Coward
User ID: 80035232
United States
02/18/2021 12:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Gen, Honore will be taking over for Nuury from now on . cool2
Anonymous Coward
User ID: 79454420
United States
02/18/2021 12:27 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Gen, Honore will be taking over for Nuury from now on . cool2
 Quoting: Anonymous Coward 80035232


The Ragin’ Cajun
Anonymous Coward
User ID: 79454420
United States
02/18/2021 12:27 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Last night's show was awful.
 Quoting: Phoenix¤


Not a Deuce Gruden fan?
Anonymous Coward
User ID: 79454420
United States
02/18/2021 12:28 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Last night's show was awful.
 Quoting: Phoenix¤


Noory dropped another deuce last night.
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/18/2021 01:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Deuce Bigelow, Anus Gigolo
Anonymous Coward
User ID: 80035232
United States
02/18/2021 01:13 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
GRN " UGH!"
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/18/2021 01:15 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
How-hard Bloomers
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/18/2021 01:20 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Ramona paints the house, works on the car engine, fixes the leaky pipes, and trenches the front yard before installing a sprinkler system.

Art stays inside, chats on the computer, orders clothes from catalogs, bakes lemon meringue pie, and paints his toenails.
Anonymous Coward
User ID: 79913175
United States
02/18/2021 01:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: George Noory
Roland Doe? Lol Rollin’ Dough. Roll in Dough.





GLP